ledig

idag är jag ledig vilket är grymt skönt efter att ha jobbat 6 dar i rad. jag började dagen men en välförtjänt sovmorron sen tog jag en löprunda. blev min vanliga runda på 5km men gick en lite längre väg hem. ska nog ta milen nån dag den här veckan kankse på onsdag när jag är ledig eller till helgen :).

men på onsdag ska jag oxå få åka ner till ösmo och hämta hem min bil som pappa har fixat och lagat. och ja nu startar den till och med vilket är ett stort+ om man ska lyckas få hem den ;). och nu är allt bytt och så ska han byta lite slangar och lite filter och lite sånt smått och gott. nu ska den i i alla fall inte hacka och rycka i hela ratten när jag bromsar :).

men nej jag måste ta och sätta lite fart ska ner till ica och handla och sen ska jag åka till stallet och rida två hästar :)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0