midsommar

ja då är det då dax för midsommar och jag började min dag med att va ute och springa min vanliga 5kms skogsrunda. härligt :) haha ja jag kanju säga som så att jag va ju ensam på spåret. haha träffade inte en enda människa. men det är skönt. sen va det bara hem duscha sminka sig. kör med party sminkfrån början så kan jag bara fixa till lite innan jag åker. håret är plattat och fixat. så jag är typ värsta midsommar fin på jobbet :) hittade till och med en vit tröja som jag kunde ha på jobbet.
 
haha ja för först ska jag åka och kriga på jobbet för att sen dra vidare. men det blir ingen snaps för min del i år inte. får ta igen det på julafton i stället ;) men snart måste jag ta och dra ska ta min ferarri till jobbet så att man kommer ner till ösmo nån gång under dagen.
 
men jag vill bara önska alla en trevlig midsommar :)
 
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0