min helg

i fredags så jobbade jag som vanligt och det gick så bra så. jobbade till 19 och det va ju mindre kul men det va bara och härda ut. som vanligt så tycker jag att fredagar är roliga dagar att jobba. sen åkte jag hem och kollade på finalen av let´s dance och anton vann. men dom va sjukt duktiga båda två :). jag har inte kollat på det sådär slavist utom bara då och då. men finalen ja den kan man ju kolla på. målade mina naglar samtidigt som lite terapi. blev helt okej.

sen hände det inte så mycket mer än att jag bara va hemma och tog det lugnt och kollade på tv. skulle ju jobba på lördan så det va bäst och stanna hemma och bara ta det lugnt.

jag började min lördag med att ge mej ut på min spring runda. sen så va det hem och duscha. men fy fan va kallt det va. det va ju helt meningslöst att köpa ny bikini till sommaren när det va regn ställ som man skulle ha satsat på ;).  och då hade man sluppit att känna sig som en strandan-blek-fet-bad-val i år igen.. men jaja det blir nog varmt snart igen hoppas jag. ja men gud när jag hade duschat och nyhetsmorgon började så säger dom att det har vart en brand i haninge. i brandbergen i ett garabe och att det tydligen va ganska allvarligt och att det va mycket bilar som hade blivit förstörda. men jag undrar vart det va nånstans i brandbergen för jag såg då inget när jag va ute och sprang och jag springer ändå förbi tre garage..

sen åkte jag till jobbet och jobbade med jennie och ingrid. det gick så bra så. det va lagom mycket och göra. efter jobbet åkte jag hem och gjorde mej i ordning för jag skulle på helenas 30års kalas. så det va bara hem piffa till sig lite och sen åka till tallkrogen. resan gick så bra så och det va jätte lätt och hitta det va bara rakt fram så nästan omöjligt och gå vilse ;).

gud hon hade gjort det så fint så. med olika pajer och sallader och en massa gott att äta. sen blev det så klart efterrätt med tårta och en massa annat. super gott va det :). till det drack jag både kaffe och vin ;). jag tog det ganska lugnt efter som jag skulle jobba dagen efter. men det va super kul och träffa både helena och så klart elena. som ska flytta ner till gbg snart. kul för henne men vi kommer ju såklart att sakna henne. det kunde inte bli bättre. trevligt sällskap och god mat med gott vin till det :).

sen bodde hon jätte fint oxå så det va kul och se. men efter mycket prat och skratt så åkte jag och elena hem tillsammans. hehe vi åkte såklart hem sist oxå som vanligt. åkte vid 2 tiden så va hemma vid 3. somnade utan problem sen när jag kom hem.

idag så har jag jobbat med bertil. det gick så bra så. det va lugnt och tråkigt så jag gick och plockade lite överallt och bertil gjorde klart prislistorna. men nu är jobbar helgen över och det är tre veckor till nästa helg igen.

men nu så ska jag bar ata det lugnt och kolla på tv.

terapi målade mina naglar



fick detta sms av min mamma.

jag har verkligen världens bästa pappa ♥



carlsson på redo att gå på kalas









på g ut och fy fan det va ju så jävla kallt och äckligt väder. det regnar typ underifrån i sidled

så jag hade linne, kavaj, tjock tröja, jacka och dun väst och nej det va inte för varmt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0