spontant

igår när jag va på väg hem så gick jag från sågen som jag brukar försöka och göra. det är ca 4km en ganska skön promenix efter jobbet. så vid vendelsö så der jag att det sitter två personer vid en grillningsplats. och så ser jag att den ena personen kanske ser ut som elin och nästan i samma ögonblick så vinkar hon och roppar anna. det är elin tänkta jag då och så va det cillan som satt breve. så jag gick dit och slog mej ner. dom hade precis ätit och va på g att ge sig på vinet. så jag fick oxå ett vin glas och blev bjuden på gott rödvin :)

alltid lika kul när det blir så att man träffar folk som man känner och att det helt plötsligt blev en mycket trevlig tisdags kväll bara sådär. med trevligt sällskap och gott vin :) aldrig helt fel. vi pratade om allt mellan himmel och gjord och när det blev för kallt så gick vi in till elin där det serverades en super god kaffe drink :). hon är verkligen snäll elin förstår varför cillan och hon är så mycket för hon är en super snäll tjej som tänker mer på andra än på sig själv :).

efter en ganska så stark kaffe drink som jag fick spettsa ut med lite mer mjölk i så gick jag och cillan hem. eller hon gick till bussen i brandbergen och jag gick med henne och väntade på att bussen skulle komma och sen så gick jag hem. somnade som en gris när jag kom hem.

vaknade vid 8 tiden och kände mej pigg och glad :). så blev att äta frukost och hoppa i spring kläderna. kände mej även pigg i benen så blev att ta milen idag. lika bra och skönt att göra det när man är ledig. så sprang min 1mils runda i skogen på 57min. kändes som att det va en ganska bra tid :) eller jag är nöjd i alla fall så det är huvudsaken för det är ju ganska så jobbigt ;)

men nu håller jag på och gör mej i ordning för att ge mej in till haninge och shoppa lite med brudarna. sen får vi se vad vi hittar på ;).


åååå jag har även köpt mej en ny vår/sommar jacka en blå super snygg om ni frågar mej ;). det bästa med den är att i produktbeskrivningen så stod ordet vattentät typ 4 gånger så det känns som en bra jacka för vårt klimat :) ska ta ett kort sen och lägga upp :)

sen har jag bakat muffins oxå med hallon i alltid gott och ha hemma och om inte jag äter upp dom så kankse man kan ta med dom till jobbet och bjuda mina jobbar kompisar på. hehe där går dom alltid åt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0