tandläkaren

jag har känt att det har känts lite konstigt i munnen. jag har ju en tråd bakom tänderna och jag tror att det har hänt nått med den. typ att den har börjat släppa igen eller nått sånt. så jag tog tag i det där så fort som möjligt och ringde och bokade tid. så i morgon kl 08:15 ska jag till tandläkaren i haninge. sen blir det raka vägen till jobbet och hoppas att jag hinner innan klockan blir alldeles för mycket. känns inte bra om helena måste öppna butiken helt själv. usch känns som att hon utnyttjas alldeles för mycket för sin snäll het. för att hon är snäll och ställer upp och jobbar hos oss. även fast hon säkert tycker att det är kul att komma och jobba hos oss så tycker jag ändå inte att man ska utnyttjas det. men men jag ska ta bilen och tycker att det borde gå fort  haha hoppas att man inte får nån traktor framför.

men idag så va jag ute och sprang på morgonen. det va sol så det blev linne utan tröja över. det va precis lagom sen blir jag ju ganska så varm av att springa. men man vill ju inte frysa på vägen hem men idag va det lagom. på jobbet så gick det bra. men det va ganska mycket bokat och som vanligt när vi inte är så många så kommer ju såklart alla. men jag tror att det löste dig ganska så bra. det rullade på och gick bara bra tyckte i alla fall jag :)

men nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kolla på tv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0