en bekännelse

jag har en bekännelse att avslöja.. haha nu vet min mamma redan om det här (via facebook) haha.. men säger skriver det som jag skrev det på fb
.
haha mamma jag vet att du kommer och döda mej nu men nu sitter den där :) bara för att jag är en stjärna ;).
men jag är super nöjd. annledningen till varför jag skriver så är att när jag va liten och bodde hemma och sa mamma jag skulle vilja göra en tatuering. då förklarade hon att nej det gör du inte så länge du bor under det här taket. jag ba aa men vadå.. så om jag gör en tatuering så måste jag flytta här ifrån.. ja sa mamma då. nu vet jag att hon aldrig skulle slänga ute mej. och hon viste att jag va alldeles för feg för att våga.
.
men så bestämde jag mej för att nej nu är det slut velat. klarar andra av det så ska väl även jag klara av det. så jag tog mod till mej gick in på give and take i haninge och bokade en tid. så fredag den 24/2 kl:12:00 va det dax. jag va jätte rädd eller nej jag va livrädd. haha jag såg ut som en liten mus som klev innan för dörren och ba eeee hej jag tror att jag har gått fel. men han va så himla trevlig han som gjorde tatueringen så det va bara och köra. men det va inte så farligt och det gjorde inte så ont som jag trodde att det skulle göra. jag började inte och gråta och jag svimmade inte. jag hade en tröja som jag höll i som jag kunde krama om det gjorde ont. mins att jag hade det när jag gick till tandläkaren när jag va liten. som jag kunde krama om när det gjorde ont. haha inte om utom när.
men det gick super bra. och han bara är du redo jag ba jaaa han ba ja men då åker vi.. och sen gick det så fort så. det va mest bara att man va lite öm efter och att man får inte klia. vilket inte är lätt för mej som kliar frinetiskt så fort det kliar nånstans. gud jag har fått stål sätta mej flera gånger. men nu en vecka senare så har det läkt jätte bra han mort in med salva som dom rekomenderade att man skulle använda och gjort rent den och ja allt sånt. så jag är super nöjd :)
.
varför jag valde att göra just en stjärna är ju så klart för att jag är en *STJÄRNA* haha nej men jag ville ha nått litet och inte nått jätte stort men ändå nånting som inte ser ut som en fluga eller lever fläck. sen ville jag ha på nått ställe som man kan dölja lätt. efter som jag jobbar inom service yrket så vill man ju kunna dölja den lätt. och det räcker bara med att jag har ett linne med bredda band så syns den inte.och det har jag aldrig bara på jobbet utom allid t-shirt och då är den väl dåld. sen ville jag samtisigt ha på ett ställe som man kan visa oxå utan att dressa av helt ;) och som är på ett ställe på kroppen som man visar några dagar om året och axlarna och ryggen kan jag visa upp. både med klänning, linne och badkläder haha inte för att jag badar så ofta ;).
.
men nog skrivet från min del här är bilder på den =)

Kommentarer
Postat av: sara

super fint!!!

2012-03-06 @ 12:18:56
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0