fixa

ja nu ska jag fixa i ordning mej så att man kanske för en gång skulle kan se lite snygg ut ;). har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mej. jag vet bara att jag ska ha klänning på mej. men vilken... hjälp. har ju typ bara svarta så ja en svart blir det i alla fall. men vilken???. först så tänkte jag att jag skulle ha jeasn och linne men nej sen kom jag på att hon fyller ju faxist år. kankse man ska klä upp sig lite i alla fall och inte komma som en luffare.
hittade i alla fall typ allt som jag ville ha i haninge. blev både present kort oh en flaska vin(i stället för blommor) som ändå bara tar plats och dör. vin har man i alla fall lite glädje av ;). det är så svårt och köpa presenter men jag brukar tänka som så att jag köper saker som jag själv skulle vilja ha och skulle bli glad för. ja inom en rimlig kostnad.
nu ska jag göra mej i ordning och gräva djupt i mina garderober i hoppa om att hitta ett under. sen blir det att
dra in till gullmars plan och möta upp hanna där inne och sen vidare ut till bergshamra.. haha vi kommer aldrig och hitta..
t

Kommentarer
Postat av: william

vad fint gjort:D good job:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Dead End" Modell bilder som jag har tagit på min vän Tove:D

2012-03-03 @ 15:48:27
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0