gårdagen

ja det började kalas bra. med att sara kom hem till mej och hon gjorde i ordning sig och sen började vi förfesta. sen kom sussie hem till mej. ååå det va så kul att se henne det va såå sjukt länge sen som hon va hemma så det va jätte kul att få träffa henne igen :) vi började förfesten och sen kom tim och björn (kompisar till izza) dom skulle med oss ut sen. så vi drack lite till och pratade sen kort där efter så kom izza, madde och elin. sen blev det mycket snack och musik. jag och izza körde på vårat redbull och vodka tema =). haha men izza drack så fort så jag tänkte att nu jäklar ska hon få en starkare drink så at hon inte dricker så fort. haha men hon tyckte att den blev lite för stark ;) men den gick ner till slut den oxå. sen drog vi in till stan. eller till söder och gick på nått ställe där. har ingen aning om vad de hette eller vart det låg är så himmla dålig på både namn och på att hitta. men jag vet att det va på söder. sen träffade vi lite kompisar till elin och blev bjudna på champanj :). sen drog vi ner och dansade.
.
sen blev det lite drama. eller ganska så mycket drama. men jag tänker inte gå in på några detaljer eller om vad det handlade om. för det är våran ensak och vi har rätt ut det nu. så nu är det lugnt  igen :). men det är alltid tråkig när det blir så. det är så onödigt. men nu är det lugnt igen så det är skönt =). men kvällen började jätte rolig och slutade mindre rolig.
.
men vi åkte hem till mej och sov och tro det eller ej men vi fick plats allihoppa. haha men jag fick sova själv i min säng. haha jag låg som prinsessan på fläsket och paddan ligger i mitten. haha nej men jag låg så bra så. sen gav sara upp sin sovplats och kom och la sig hos mej. hahaha jag hoppade högt. haha nej vadå jag är inte van med att ha sällskap i min säng. haha jag flög upp och typ va glad att jag landande i sängen igen och inte på golvet. sen när jag såg att det bara va sara så lugnade jag ner mej snabbt och somnade glatt om igen. sen vaknade jga vid typ 8 tiden av att izza gick upp så kollar jag ner och där ligger sara med vidöppna ögon. haha jag kunde inte göra annat än att garva. sen snackade vi en massa och garvade. haha så dom andra vaknade ganska snabbt efter att vi vaknade. haha tim bara vafan är klockan men då va den typ nio.
så vi svarade nio
han ba fy fan nio på en söndag morgon och nu är såå jävla pigga.
haha jaaaa vi va jätte pigg och ganska så glada... :)
.
sen drog dom och jag fixade frukost till mej, izza, sara och madde. sen kollade vi på ice age 1 och 2. sen drog izza och sara hem. jag och madde drog till haninge och möte upp sussie för fika. vi satt och snackade hur länge som helst på ett fik i haninge. det va jätte trevligt att bara snacka lite och ta det lugnt. haha vi va ju lite slutna efer gårdagen. hahaha men kul hade vi. sen blev det att gå runt lite i centrum gå in på synsam och hälsa på och gå på toa ;). sen blev det glass i solen och sen åkte madde hem. jag och sussie gick hem. hon gick hem till henne och jag fortsatte hem till mej.
.
nu har jag bara tagit det lugnt städat lite och bara chillat. ska ta och äta nått snart. men a jag lär ju somna gott i natt i alla fall. typ i fallet till kudden ;).
carlsson på G
utgång på ingång
jag hade en tok glittrig klänning :) men på nått vis så är det ändå lite typiskt jag och ha det. under vinterjackan så döljer sig en glittrig paljett klänning :)
sariih och carlsson
sen blev det teguila rose
hehe lite redbull och vodka på bussen
redbull och vodka
haha en go och glad carlsson. haha det känns ju bra att jag absolut inte ser ut som nina kanin eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0