haha

asså jag bara älskar att på lördags ska vi sova typ 5 tejer hemma hos mej i min lilla lilla lägenhet. men finns det hjärterum....haha det löser sig vi får väl trycka i hop oss lite och mysa med varandra :). haha nån får väl ta badkaret ;). men innan det så är det förfest hemma hos mej med redbull och vodka tema och sen blir det utgång för hela slanten. party party :) haha det kommer och bli jätte kul tror och hoppas jag. men så kommer vi till det vanliga dilemmat. vafan ska man ha på sig. jag har som vanligt ingenting och drunknar samtidigt i kläder..
.
men först ska vi jobba en fredag för att sen va ute och springa min vanligt runda :). på lördag tänkte jag nog se om man kan ta och springa i skogen lite.. åååå vad jag har längtat.
men nu ska jag ta och kolla lite på tv innan det blir läggdax  :)

Kommentarer
Postat av: Izza

Hahahhaha vi tränar för peace and love baby!

2012-03-23 @ 19:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0