haninge c

ska snart ta bussen och åka den otroligt långa biten in till haninge c. ca9 min men buss. haha man hinner ju snappt sätta sig fören mans ka resa sig igen.. men jag ska köpa present till en kompis som fyller år idag. eller nej hon fyllde år i tisdags men hon ska ha sitt kalas idag :) det ska bli sååååå kul. jag är fett taggad.. iiiiiiiii =) haha party anna kommer fram ;). jag vet typ vad jag ska köpa eller jag vet vad jag vill köpa för nått. och jag ska försöka och inte köpa nått till mej själv.. haha nej men jag har inte råd just nu. eller har jag någonsin får med att köpa saker till mej själv.. nej men gör jag det i alla fall.. japp det gör jag =)
.
men aja ska ta och dra in nu men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0