jobbat till 19

kollar på tv och försöker och hållamej vaken i soffan hehe. har precis kollat på filmen the queen och måste säga att den va bra. men nu är det the voice som går på tv. har inte följt det så mycket eller jo det har oftast gått på tv:n på fredagar. men har inte kollat på mycket. tycker att carola är såå sjukt jobbig. idag har jag jobbat mellan 08:45 till 19:00. så efter jobbet blev det ingen springning och inte innan eller så de fick bli en vilo dag. men i morgon tänkte jag ge mej ut och springa.
.
men på jobbet va det lugnt. det va typ vid fikat som det blev lite mer att göra men annars så va det lugnt. i morgon är det melodifestivalen som står på schemat. men nu ska jag ta och krypa ner under min filt igen och kolla lite mer på tv innan det blir sängen :)
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0