ojojoj

haha ja gårdagen kan man säga hade ordet spontant i sig :). det började med att jag va hemma och kollade på melodifestivalen och det plingade till i mobilen och sen va det partyyy :). jag gjorde i ordning mej i rekord fart. haha bara slängde på mej nått. va typ glad över att jag hade både kläder, smink, smycken och parfym. sen kom snälla izza och hämtade mej och vi åkte hem till henne i ösmo. gjorde i ordning oss mer där. haha gick lös med plattången på mitt hår så att jag inte såg ut som ett monser..sen drack vi lite vin och tog tåget ner till nynäs. där skulle vi dra på nån fest men den sög så vi mötte upp izzas bror och hans kompis. drog hem till honom drack lite vin och kollade på tv.
.
sen på morgonen åkte jag från nynäs och vidare till ösmo. för jobbade idag och det skulle mamma oxå göra så jag kunde åka med henne. guld. säger vi om det :). men jag va lite tidig i ösmo station och bestämmde mej för att gå hem och möta upp henne. sen åkte jag med henne till jobbet. efter en kopp kaffe så började man känna sig som människa igen hehe. det gick bara bra och jobba. jag va mest bara lite trött men annars så gick det så bra så. det va lugnt och skönt. jag dammade av mina gamla gucci 1884 och hade dompå jobbet. tog mej en närbild på glasen oxå och såg att det ena glaset har krackelerat igen. fan det va ju inte länge sen som det hände och jag fick byta ut glasen. det är som att antireflex behandlingen har släppt på ett ställe...
.
får skicka in dom på tisdag och höra vad dom säger.
men nu ska jag ta och krypa ner i soffan och kolla på tv
jag och izza
haha bara för att vi körde lite bergs klättring igår :) det finns inga sen vägar det finna bara gen vägar ;)
min coola baby
idag på jobbet. jag dammade av mina gamla gucci 1884 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0