ösmo

igår va jag nere i ösmo och hade det trevligt med min familj :). började med att lena och tommy kom och hämtade mej och så satte vi fart ner mot ösmo. väl där hemma så kom hampus och mötta oss men han sprang förbi både mej och lena och raka vägen till tommy. jaha ja men skit mej och hälsa på mej då jävla hund.. men sen gick det bra och hälsa på mej. den där hunden asså. haha sen efter typ 5min så höll jag på att få en 3 graders kylskada. fan jag hade helt glömt bort hur jävla kallt det är där nere i ösmo. det va bara till att sno pappas fleecetröja och sen borra ner sig under ett täcke och roa sig med att kolla på hockey. haha även lena hade glömt bort kylan och snodde mammas fleeace tröja och tofflor...
.
sen kom mamma hem och sen va det äntligen dax för mat. det va som vanligt mycket gott och så fick man ju gott att dricka till oxå :). vi pratade och skrattade en hel del. haha typ som vi alltid brukar göra. sen så va det efterrätt och kaffe som stod på schemat. sen va jag så mätt så jag kunde knappt göra annat än att bara sitta på en stol och andas.
.
sen åkte jag ner till nynäs och hem till izzaz bror där alla va. vi pratade och skrattade en massa och taggade som fan till vår camping i sommar. haha jag kommer och dööö. jag är ju verkligen ingen camping människa. gud vad jag älskar att träffa mina vänner och bara snacka en jävla massa. sen kom lisas kille och hämtade oss och jag åkte hem till ösmo och sov. somnade kanske vid 3 och vaknade första gången vid 7. sen vid 7,30 och ja sen vid 8 och sen gav jag upp. men det va ju ingen annan som va vaken så jag låg kvar i soffan för där va det i alla fall varmt. sen vid 9 va det frukost. det bästa med att va nere i ösmo eller att sova där är att det både finns och att man får frukost :) haha det finns det inte alltid hos mej ;) och man får kaffe :). hampus kom upp vid 9 och det första han gjorde efter att ha sträckt på sig och hälsat på mej är att börja skälla på nån jävla skata eller nått sånt.
.
sen vid 10 åkte jag hem och ja har inte gjort sådär jätte mycket. känner mej ganska pigg så funderar på om man ska ge sig ut att springa eller nått sånt för att göra av med lite energi. men då måste jag nog ladda min mobil först. men innan det så ska jag ner till ica och köpa lite mat och lunch till nästa vecka :)
jag och izza
haha snodde pappas fleecetröja och även hampus fick va med på ett hörn
hampus
hampus
haha jag bara älskar att man har skrivit in hampus födelsedag i kalendern :)
haha min mamma tycker att min bil står lite ivägen.. nu fårstår jag inte riktigt vad hon menar med det den står ju jätte bra där den står ;)
och det är faxist inte min bil längre utom pappas ;)
hehe ja så kan man oxå göra om man har för mycket fritid:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0