regn

hur kan det komma sig att så fort man tänker att man ska ut och springa så börjar det och regna. okej kankse inte precis på klockslaget. men regnade gjorde det i alla fall.men det finns inga dåliga väder det finns bara dåliga kläder. så det va bara på med kepsen. och jag har aldrig keps på mej för jag har såå litet huvud. men det va på med den i alla fall och så bara ge sig ut. kepsen har jag på mej för att inte få allt vatten i ögonen och det fungerar jätte bra :)
.
haha sen har sara min älskade lilla sara har klagat i ja jag vet ine hur många år men för många år. på att jag har mina parfymer instoppade undangömda i ett skåp. jaja jag vet. jag har ingen hylla att ställa dom på och hade jag en hylla så kan jag inte sätta upp den för jag har ingen borrmaskin. så där är jag fast. och ja min pappa är ju inte här så ofta så nej det har blivit såhär. men nu så. nu har jag typ fixat de lite bätte det böev nästan godkännt tror jag ;). vi hade ett skylltmaterial som ser ut som en trappa. vi kommer aldrig och använda den igen efter som det är en lite spricka i den. så jag "lånade" hem den tills jag får upp min hylla(som jag aldrig kommer och få upp). haha ja om jag inte plötsligt vaknar upp med en borrmaskin i handen och vetskapen om hur man gör ;) i väntan på den dagen så får de va såhär. men det är bättre än innan :)
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0