shoppat

usch idag har jag shoppat.. men jag shoppade bra saker enligt mig själv ;). har tänkt att jag skulla ta tag i min sko kris och då menar jag inte sko kris som i att jag inte har några skor. utom att jag har för många så att dom får inte plats dom ligger i en stor enorm hög på golvet i hallen... inte snyggt och inte bra.. vad göra shoppppa från ikea. så nu jäklar har jag köpt skoförvaring :) och jag köpte inte bara en utom två. och så tog jag och shoppade en ny vardagsrums matta. haha eller nej jag köpte en ny matta för jag har bara ett rum ;). den som jag har har hängt med från ösmo så kankse dax för den att vandra vidare till ja matthimmlen eller sopperna helt enkelt.
jag hoppas att det blir bra :)
.
i morgon är det fredag ska bli grymt skönt och på lördag blir det nog att hitta på nått kul :)
en ny bild på mina parfymer tog ett kort när det va ljust och inte bäcksvart mörker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0