snart

snart är det fredag guld :) jag älskar fredagar spelar ingen roll om jag ska jobba helgen eller inte för jag bara älskar dom. alla på jobbet är gladare och alla kunder är gladare hela synsam är bara så mycket gladare :). och det tycker jag om.. idag så va lotta hemma och vab med simon. så vi va bara 4 st men det gick så bra så. det va lugnt och tråkigt. men jag sysselsatte mej mina terapiarbeten och ja det tog typ hele dagen :). åå sen fick vi tårta idag oxå bara för att anders fyllde år. och ja det tycker vi på tyresö om. haha vi älskar allt som är sött, gott och har mycket socker i sig. haha bara det är socker i så går det ner.
.
sen efter jobbet så va det bara hem byta om och hoppa i spring kläderna och ge sig ut på en jogging runda. det kändes riktigt bra. haha specielt efter att ha frossat i tårta ;)
tårtan
min jogging runda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0