snön är borta

haha ja om det nu är nån som skulle ha missat det så är snön på g bort. skönt tycker jag. eller både ok. det är mysigt med snö det är deprimerande när den håller på och fösrvinner och det är skönt när den är borta. men det jag framför allt tänkre på idag är när jag va ute och sprang idag. så märkte jag stooor skillnad. gud det va så skönt att springa och så lätt att springa nu när snön och isen är borta. man får fotfäste igen och kan ta i och inta bara att man tar i och glider bakåt när man gör det. eller att man måste trippa på vissa ställe. och ja det märks på tiden. jag sprang min vanliga 7kms runda på 34min..aaa det kändes ju bra.
.
i morgon är det fredag vilket är helt guld. jätte skönt. det blir jobba som vanligt. sen blir det hem ut och springa och sen fredags myys. med the voice kankse nått i vin form. haha gröt med mosad banan och så kankse nått gott att äta till. vi får se vad jag kan hitta på. men först ska vi klara av arbets dagen :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0