åååå

jag säger bara äntligen så har jag hittat mina örhängen som ser ut som glittriga disco bollar. jag har nämligen ett par i silver. men jag säger bara men. av en slump så gick jag in i guldfynds butiken i tyresö och rekade bara lite och där hänger ett par svarta. och jag har alltid sakt att gud vad jag skulle vilja ha dom u svart för det är oxå såå snyggt. och så hade dom ett par. jag viste inte ens att dom fanns i svart. så jag blev så klart jätte göad och köpte ett par på studs :). så nu är jag sjukt nöjd med mina nya svarta party disco glitter bollar =)




i morse va jag ute på min vanliga jogging runda innan jag åkte till jobbet. sen vid lunch tiden kom madde och kollade sina ögon och sen gick vi till pizzeria hörnet och åt lunch trevligt att både äta ute och få sällskap på lunchen:)

sen har jag inte gjort så mycket mer bara tvättat usch det är bara sååå tråkigt. ut av alla hushålls sysslor så måste tvätta fan va det absolut tråkigast. det är bara sååå segt. man går ner till tvättstugan slänger in kläderna och sen går upp igen. är uppe i lägenheten en stund för att sen gå ner kånka och bära upp tunga blöta kläder till lägenheten hänga upp alla kläder och usch sen ska det ner igen oxå när det är tort...såååå drygt. men ja man måste ju i alla fall tvätta om man inte vill gå runt och lukta ;)

men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0