fredag

igår så kom sara förbi på kvällen sen och vi kollade på hockeyn som förövrigt sööög. fy fan va dåligt det gick säger jag bara. sen blev det att kolla på en massa jersey shore avsnitt från säsong 1. för jag har inte sett nått och sara tyckte att det nu va dax för mej att kolla på det. så jag ladde hem hela säsong ett och har nu nästan kolla på alla avsnitt. haha och måste säga att de är ju jävligt kul och kolla på dom :)

sen snackade vi en massa och bara chillade. hon sov över här och till frukost blev det fil, flingor och jersey shore ;). perfekt start på dagen. vi har börjat och planera lite inför helgen så jag hoppas att det blir kul. jag är ju ledig så då vill man ju inte bara sitta hemma och spela kort med sig själv.

sen när hon hade åkt hem så blev för att ut och springa för mej. jag kände mej ganska så pigg i både benen och i kroppen så blev att springa 1mil. det är sååå jobbigt när man springer den men såå grymt skönt efter när man har sprungit klart. man känner sig så sjukt jävla duktig :).

sen har jag bara städat lite här hemma tagit det lugnt och kollat på jersey shore avsnitt. i kväll lär det ju blir öken.. om inte nån kommer med nått annat betydligt roligare förslag?? men det ser ju inte ut som det.. men i morgon blir det roligheter :)

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0