idag

idag har jag jobbat och slitit. det va ganska mycket och göra idag på jobbet och så gick en tjej hem tididgare så då blev vi en kortare. men det är ju så att när alla kommer in så blir det mycket och när alla har gått så blir det lugnt. det är då man får passa på och göra alla beställningar och sånt som man inte han med när det va mycket. men jag tycker att det är roligare när det är mycket och göra än när det är helt dött.

men annars så har jag vart ute och sprungit. det är såå mycket roligare och springa i skogen än vad det är att springa på asfalten. men man får tänka lite mer så att man lyfter på fötterna. nu känns ju foten bättre oxå så idag kände jag kunde och vågare ta i lite mer utan att det kändes. det känns oxå bättre när jag går och står. då det är guld :).

i morgon ska jag jobba som vanligt och sen blir det faxist att åka in till stan och gå på ett solevent som hultins har. ska bli super kul. blir lite snittar, vin och en massa solisar. så ska bli super spännande. sen blir det bara hem och sova :)

jag har oxå snart lyssnat klart på hunger spelen och måste säga att jag boken är precis lika bra som filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0