inte nyttigt

hehe det kan fan inte va nyttigt att va ute och springa. specielt inte när man står på öronen stur i kvarten. den ena krampen har efter den andra. hehe ja vi kan ju börja med att jag har haft lite ont i en tå.. asså hur kan man ha ont i en tå. jag känner den typ bara när jag är ute och går har kört lite med voltaren men ja det har väl inte blivit sådär otroligt mycket bättre. sen trampade jag snett och fick ont i foten då glömde jag helt bort tån. fick en ny kramp att tänka på. när foten känns bättre så ramlar jag och slår mej i stället. så nu har jag glömt bort både foten och tån. nu har jag knät att tänka på i stället....

haha jag bara flyttar runt kramperna i kroppen känns det som. det jobba med att ha ont i ett knä är inte bara att man har ont utom att man blir halft invalid. trappor är inte helt lätt. man får gå som ett barn. ett trappsteg i taget. böja sig ner och plocka upp nått får man göra med ett ben böjt och det andra rakt fram.

men ja jag har ju tagit lite kort oxå.. hehe jag varnar känsliga människor för det ser kankse inte så vackert ut ;).

sen så lossnade det nästan en bit hud men den satt fortfarande fast så när jag hade tvättat av så satte jag dit den igen och satte på ett plåster. men nu har jag ingen känsel i just den biten... lite läskigt men efter att ha frågat en mycket klok vänn så känner jag mej mycket lugnare. haha jag tänker ju typ bara på blodförgiftning och kallbrand att man typ måste amputera av halva benet..

min arm i tisdags




min fina eller mindre skadade knä i tisdags



mitt mindre fina knä i tisdags



mitt fina knä i morse



eee ja mitt inte så fina knä i morse



mitt knä i morse



min arm i morse



hehe ja det lär ju inte bli nån beach för mina knän i år eller ;)

hehe och nu kommer ni tycka att jag är helt dum i huvudet men jag va ute och sprang i morse för det gör inte mer ont än när jag går och ja jag tänkte att det kan ju aldrig skada. men jag tog en asfalts runda och inte skogsrundan. men nu har jag köpt knä skydd så att inte om utom när nästa gång jag ska ramla så gör jag förhoppnings vis inte illa mej så mycket..

men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: J

Aj Aj inga trevliga bilder det där inte:/

2012-05-10 @ 09:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0