lördag

igår så vann ju sverige emot norge och ja det va ju tur för dom om man säger som så. hade fan va pinsamt annars. men matchen för övrigt tyckte jag va ganska dålig. nu är ju inte jag nån hockey expert men från min synvinkel tycker jag att det är tråkigt när det bara blir utvisningar efter utvisningar. hehe det va ju fler som satt på den bänken än i båset ett tag. inte för att va mycket bråk och sånt eller blodbad utom det va bara tråkiga saker som dom åkte in på. typ att dom höll fast varandra och knuffades lite och ja sånt. så lite små mesiga utvisningar visa ut av dom måste man ju säga. men men dom vann i alla fall så då är jag nöjd :)

i dag så va det sovmorron och sen va det upp äta lite frukost och sen ut och springa. kändes bra i både ben och foten. tog 1mils rundan bara för att jag hade tid och kunde ;). tycker om att ta den när jag har tiden och medans jag ändå är ute och springer så kan man lika gärna passa på. blev ingen springning i går och lär ju inte bli nån i morgon eller så fick ta igen det idag.

ska snart dra ner till Ö&B och möta upp izza. sen blir det att åka ner till ösmo och se vad kvällen har att erbjuda i dag. kul kommer vi nog i alla fall att ha det brukar vi ha när vi ses :)

men laddar upp nu med massa vatten så att jag inte ska få ont i huvudet sen pga vatten brist. för man tappar ju ganska mycket vatten nu när det börjar och bli varmare och jag får för mej att springa 1mil. jag är ju så dålig på att dricka vatten och det straffar sig alltid med huvudvärk som hänger sig kvar tills man går och lägger sig och ibland till och med under dagen efter oxå. så nu jäklar ska här drickas vatten ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0