ödesmo

slänger bara in ett snabbt litet inlägg för ska snart dra. ska nämligen ner till den årliga marknaden i ösmo. hehe det är enda gången det är kö i ösmo och den enda gången som man faxist ser att det bor andra människor här och ganska så mycket folk oxå :). brukar va ganska trevligt (om det är bra väder) att bara gå ner och strosa och kolla på alla saker. ja det mästa är ju bara skräp. brukar bli att man bara kommer hem med brända mandlar och typ strumpor.

men på morgonen så har jag vart ute och sprungit härligt att komma upp och ut på morgonen. inte så mycket mygg då eller. för igår kväll eller kväll och kväll efter jobbet så vid 19 va jag ute och sprang i skogen. och fy fan va mycket mygg det va. man krockar ju med dom hela tiden. jag har ju solisar så man slipper få dom i ögonen. men man får ju typ hälften i munnen. haha så nej man behöver i alla fall inte äta när man kommer hem sen ;). men ett glas vin blev det i alla fall med en iskall jordgubbe i mmmm det är bara såå gott :). jag älskar mitt vin på en fredags kväll. specielt efter att man har vart duktig och svingat sig ut för att springa.

men aja nu måste jag dra ner till ica först och fylla på mitt busskort och sen åka ner till ösmo.

men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0