Så säg mig, när började brats bo i Flemingsberg?

idag har vi måndag och jag är ledig vilket alltid är lika skönt :). igår när jag kom hem från jobbet va jag bara såååå sjukt trött. haha la mej ner i soffan för att jag skulle kolla lite på tv. höll på att somna direkt. så nej det fick bli att kolla på tv sittandes ;). vid tio gav jag upp och gick och la mej. såå skönt att äntligen få sova lite. vaknade upp vid 8 i morse och kände mej som en helt ny och betydligt piggare människa. åt lite frukost kläde på mej spring kläderna och gav mej ut. blev att springa min 1 mils runda i skogen. sååå jäkla skönt. både att få springa i skogen igen och att få komma ut och springa. det va soligt och lite blåsigt men annars jätte mysigt.

tänkte när jag va klar att jag skulle gå en liten längre runda hem i det mysiga vädret. går på stigen kollar upp och står typ öga mot öga med en älg. kankse inte riktigt men det va inte långt ifrån. jag tog så klart fram mobilen och tog lite kort. för ja älgen hade även en kompis. sen backade jag sakta tillbaka och gick en annan väg runt dom för att gå den längre vägen hem.

men nu så har jag duschat och ska handla lite och fixa lite här hemma innan jag ska åka ner till stallet.

haha men en lite rolig sak som hände i lördags när vi va ute. vi hade skrivit upp oss på listan och när vi kommer fram tillvakterna så frågar dom om jag har nån alcohol i påsen. jag baaa eee nej bara skor så visar jag påsen för dom. haha han ba åå vilka fina :). för det är ju så att vi åker alltid in med ballerina och sen tar vi på oss klackisarna där inne och sen haha byter tillbaka till ballerina igen ;). så jag brukar nästan alltid va sko ansvarig.

min älg som jag sprang på i morse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0