spontant en onsdag

va uppe med tuppen som vanligt och sprang min runda. åkte sen till jobbet och efter några timmar på jobbet så får jag ett sms från sara. hon undrar ominte jag vill komma ner till nynäs och leka lite med henne och emma med kompis. ja varför inte tänkte jag är ju trots allt ledig på tosdag så varför inte. vi skulle pröva det nya ställer som ligger i nynäs som heter Aya beach club och ligger nere vid hamnen. ett för övrigt mycket trevligt ställe måste jag ju säga. lite små mysigt. men det regnade ju såklart igår så blev att sitta inne. men skulle va kul och dra dit i sommar då man kan sitta ute och mysa.

men innan det så drog jag hem och gjorde i ordning mej och tog sen åtta tågen ner till nynäs. haha åt min middag på vägen ner :). sara kom och möte upp mej vid tåget och vi gick hem till henne. har inte vart där tidigare förut så det va trevligt och se hur hon har det nu för tiden. vi snackade, lyssnade på musik och drack en öl. sen blev det att gå ner till tåget till nynäs och sen försöka och hitta till den där aya cluben. hehe vi hittade den ganska så lätt måste jag ju ändå säga.

sen kom emma och hennes kompis everlina och möte upp oss. vi drack både ett och två glas vin innan det va dax att gå där ifrån. för dom stängde vid 1. men det va mycket trevligt att bara ta det lugnt sitta och snacka, lyssna på musik och dricka rose vin som jag typ bara älskar =)

vi hade tänkt att vi skulle hinna med 1 tåget hem men på vägen till tåget så träffade vi på lite roliga människor så blev att hänga med dom en stund i stället. så blev att sitta och snacka och chilla med dom till en öl och sen drog jag och sara hem till henne vid halv fyra tiden tror jag. alltid lika kul att spontant spendera en onsdags kväll med lite inskränkta nynäshamns bor ;) sen sov jag hos sara och ja jag somnade utan problem gud jag va bara sååå trött. sov som en liten gris :). 

dagen efter så kollade vi lite på jersey shore avsnitt och åt frukost. snackade och hade det trevligt innan jag drog hem vid halv två tiden.
men det va kul att hänga lite med sara och hennes kompisar och bara ta det lugnt dricka lite vin, snacka och skratta =).

idag så har jag inte gjort sådär jätte mycket mer. bara tagit det lugnt va hemma vid halv tre tiden. gick till ica och sen va jag ute och sprang en runda. hehe kände mej ganska så pigg så tyckte att jag kunde göra det. utökade även min runda lite från 5km som är den vanliga rundan till 7,5km. kändes bra. jag tycker att det är skönt att kunna göra det när jag är ledig och känner mej pigg i både huvud och ben.

men nu ska jag ta och äta lite middag och kolla på hockeyn :)

men ha det såå bäst

på g ner till sara



ute på Aya Beach club
















på efter chill fest







gröndalsviken på väg hem







ute och springer i skogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0