banken

idag på morgonen. eller ja på förmiddagen så hade jag en tid till min bank. jag har en sån här personligbankman som jag inte har träffat (för att den jag hade har slutat och så har jag fått en ny). men japp nu va jag där för jag skulle prata om lite allt möjligt men tänkte att ja men det här borde ju gå snabbt jag pratar ju så fort. men när jag kom så böjade han med att säga att han hade bokat in oss på ca 1 timme och 30 min. hjälp tänkte jag tar det så lång tid och det tog längre. han började till och med fråga när jag senast borde vara tillbaka. jag ba eee jag har lunch 12 och 13 är det byte i bregott fabriken så senast till 13:00. 
 
men det gick bra. vi skulle kolla på mitt lån som jag har på lägenheten och vad vi kunde göra med det. sen så ordnade vi ett pensionssparande till mig. kollade på mina sparade pengar och möblerade om lite bland miljonerna ;). nej men det gick jätte bra och det kändes bra att ha tagit tag i det hela och ordnat lite :). sen tog det lite längre tid vi va inte klara fören vid 12. men det va det värt. min nya personliga bankman va super trevlig och vi kunde prata på om lite allt möjligt och det kändes som att han lyssnade på mig och på vad jag ville. haha lite som nordeas slogan att dom vill lära känna en innan dom gör några beslut. och lite så kändes det han frågade på och vi pratade på så tiden gick jätte fort.
 
sen gick jag tillbaka till jobbet och resten ut av dagen gick jätte fort. vi satte upp granen och pyntade den som vanligt med glasögon :) haha tro det eller ej men granens fot gick inte sönder (som vi har limmat minst 3 gånger) och alla lampor lös från början på ljusslingan. haha helt otroligt. 
 
men nu blir det att bara ta det lugnt. kolla på den otecknade robin hood och dricka ett göas rosévin =)
 
men ha det såå bäst
 
brrrr på g till jobbet
 
             
 
alltid kul när man känner sig välkommen
                                
             
 
julpyntning på synsam. det va fram med granen och vi på synsam har inte julkulor i vår gran utom röda glasögon
           

Kommentarer
Postat av: M-L

Åh, vad fin granen blev. Och vad kul med den personliga skylten från Nordea.

2012-12-01 @ 13:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0