cykel

i morse 07:00 så hade jag bokat in min på mitt första cykel pass. nu när jag inte kan springa så tänkte jag att nått måste jag ju kunna göra får att försöka och behålla det lilla flås som jag har lyckats få efter mina spring rundor. det kändes bra. det va precis så sjukt jobbigt och sjukt svettigt som jag hade väntat mig att det skulle vara. det va flåsigt, jobbigt men ändå kul. och japp det där kommer jag och göra flera gånger :). tror även att jag kommer och fortsätta även när jag kan springa igen. sen blev det att duscha sminka sig och åka till jobbet och äta frukost :). 
 
sen blev det att jobba hela långa dagen. och jag kände mig ganska så trött under hela dagen. kan det berott på att jag hade svettats som en gris på morgonen??. sen jobbade jag till 19 med sofia vilket va mycket trevligt. sne blev det raka vägen hem ingen promenix eller nått sånt usch det va ett sånt fruktansvärt omysigt väder. dessa regniga dagar önskar jag bara att jag va en inomhus katt och inte behövde gå ut. sen har jag kollat på så mycket bättre och bara tagit det lugnt.
 
i morgon blir det träning på hög nivå. det är dubbelpass på schemat först SatsPoweStep och sen mitt Grit Strenght =). 
 
men nu är jag såå trött så ska ta och gå och lägga mig snart
 
men ha det sååå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0