helg

oj nu har helgen gått och det går så otroligt fort. jag jobbade i lördags så helt ledig har jag inte vart. jag bytte med en tjej som ställde upp och jobbade för mig när jag skulle åka till sätra brunn. så behövde hon byta den här helgen så då bytte vi. men på morgonen så va jag ute och gick min morgon promenix. hehe det får bli min nya standard tills jag kan börja och springa igen. sen efter at jag duschat och gjort mig i ordning så satte jag mig i soffan en stund och gud jag höll på att somna. haha det hade ju vart snyggt att komma försent till jobbet bara för att man somnade i soffan.
 
men sen åkte jag till jobbet och arbetade. det va lugnt men vi sålde bra så det va kul. men efter 15 så va det inte sådär överdrivet mycket och göra. utom med va mycket lugnt. sen efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig i ordning för drinkkväll hos elin :). det blev att göra en munk och slänga på lite smink. eller snarare ta bort och böra om. äta nått lite snabbt. haha för den här gången skulle jag komma i tid ;). Dom drinkar som vi skulle prova va absolute passion, after eight & whiskey sour. den första absolut passion va super god. den hade jag kunnat dricka många fler ut av. den andra va mycket mer mättande. lite mer som en efterätt kom vi fram till. men den va god men ganska stark. det va minty i den och ja det kändes ;) sen den sista va inte riktigt i min smak. jag har lite svårt för citron och det va ganska mycket citron i den. men ja den gick ner men inte nån favo. till det åt vi pepparkakor med ädelost på och after eight. mums. det va jätte kul och träffa cillan, elin och derast kompisar som jag börjar och känna lite mer nu när jag har sett dom några gånger. vi pratade om allt möjligt och hade det super trevligt och kul.
 
det är så skönt oxå för att det är så nära för mig att bara gå hem. blev ändå inte sådär jätte sent va hemma och i säng till 1. somnade som en sten på en gång och vaknade inte fören vid 9 och kände mig pigg. haha helt otroligt känns som att det va 1000 år sen som jag vaknade en morgon kände mig pigg i stället för att bara vilja dö. blev att äta en härlig lång frukost i lugn och ro. börja dagen med gröt och frukt :) sen gick jag ut på en promenix i skogen. det va underbart att få komma ut jag får försöka och njuta av promenader. men jag saknar att inte kunna springa. det trodde jag aldrig om mig själv att jag skulle sakna det så mycket när jag började för några år sen och bara tyckte att det va såå jobbigt att jag bara ville ge upp. men jag hoppas att jag kan börja springa snart igen.. hoppas hoppas.. jag vill. jag vill. jag villl..
 
sen så har jag satt upp julgardinerna. haha kände att det är lika bra att sätta upp dom nu så att dom kommer upp innan dom ska ner. för under veckodagarna så har jag inte så mycket tid till det. så japp nu är dom uppe och alla ljusstakar och stjärnor är upp och lyser. sen gjorde jag en super god smoothie och åkte till sats på odenplan för att träna bodypump. dom ska byta program igen och då är det ny musik och nya rörelser. jag som känner mig säkra på dom andra. men samtidigt är det kul att byta lite. men idag va det en kombination av det gamla och det nya. så några låtar va från det gamla hedliga programmet och några va från det nya. det va kul men då känner man att hjälp vad ska vi göra nu. lugn anna lyssna på vad han säger se på vad han gör för det måste alla andra oxå göra. sen gick det super bra. 
 
haha höll på att somna på bussen. hade min ljudbok i öronen och en lite grabb brevid mig som va mer vild än tam. haha hans pappa sa till honom hela tiden att han skulle lugna ner sig. han va lugn i kankse 3 sek sen började han igen. sparka med benen och pratade hela tiden ganska så högt och lutade sig i alla svänga. och det är ganska många med alla rondeller ;). men det gjorde inte så mycket för jag va såå trött att jag höll på att somna i alla fall. kankse bara bra att han sparkade till mig ibland för då vaknade jag till liv för att sen hålla på att somna om igen ;). 
 
nu har jag både ätit middag och gjort lunch lådor till nästa vecka. blev både att äta sallad och att göra sallad till nästa vecka :). nu kollar jag på beck och ska ladda för en ny vecka :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0