hemma

nu är jag hemma efter att ha kört ett dubbelpass på sat medis. började med att köra SatsPowerStep. det kändes som att jag kunde övningarna lite bättre den här gången. haha hoppade inte riktigt lika många gånger upp på lådan med fel ben och i panik försöka och byta ben ;). men det är kul men jobbigt. men det är ju det träningen ska vara. efter det passet så blev det mitt mördar Grit pass. det va lika sjukt jobbigt som det brukar vara. men jag känner ändå att det går bättre och bättre. det är kul för jag känner att jag orkar bara mer och mer. för tanken på det passet är att det ska va tungt. man ska göra max 16 st av en övning och sen byta och det ska vara så att man knappt eller  precis klarar av och göra dom där 16st. och jag brukar inte räkna men tror att det är många gånger som man inte orkar och göra 16 st.
men idag kändes det som att jag orkade och kunde pressa mig till att orka och ta i mer :) härligt.
 
i morse va jag såå trött att jag bara inte orkade gå upp på tog för tidigt för att ge mig ut och gå en morgon promenix. utom tänkte att nej anna ta det lugnt. somna om och vakna upp om en timme och hoppas på att du känner dig piggare då. när klockan ringde igen haha så kände jag bara ner snälla döda mig nån jag vill inte gå upp bara 5 min till. men nej det va bara och tvinga sig upp och göra sig i ordning och sen ut i det mindre mysiga vädret.
 
men nu blir det till att sova och ladda batterierna tills i morgon och till morgondagens träning :)
 
ha det såå bäst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0