hemma

nu är jag hemma från min bodypump på sats odenplan. en sak som är säker är att det är lite skillnad på folket som tränar på dom olika gymmen. i haninge är det ganska blandat man kan se allt från den perfekta brunbrända kroppen med en tvättbräda som tvättar fler än 10 gånger i veckan och har en allmänt välmusklad kropp. till den lite mer plufsiga kroppen som inte har sett varken ett gym eller solen på år. men det är kul och trevligt att inte alla är pinsmala och super väldränade. det är samma sak på passen att där är det blandat allt från en vältränad till mindre vältränade personer. samma sak är det på globen oxå. mycket blanda folk.
 
skillnaden till när man söker sig till den stora staden och typ till odenplan. där är det mycket välsvarvade kroppar med gyllenbruna kroppar som trängs vid dom allra mest komplicerade maskinerna som jag aldrig skulle förstå hur dom fungerar. eller så befinner dom sig bland dom lösa vikterna och tränar på. och på passen så glider den ena smala kroppen in efter den andra. och sen kommer instruktören in smalare och mer vältränad än oss alla andra. men det är lika jobbigt för oss alla. haha ser så ut i alla fall ;). men mig gör det inget för jag är där för min egen träning och inte för nån annans. jag kan tycka bara att det är kul och se skillnaden mellan dom olika gymen. på medis som jag är ganska ofta. är det nog oxå lite blandat men mycket smala människor. men som sakt va när det är dax för att jobba och svettast så är det lika jobbigt för alla :).
 
men nu är jag hemma och bara ska ta det lugnt i soffan och invänta solsidan sen blir det kankse och koll aklart på min film och sen sova. ladda om till en ny jobb vecka.. jippi..
 
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0