inte mysigt

usch det är ett sånt fruktansvärt omysigt väder. det bara regnar, regnar och regnar. man blir lixom aldrig varm. utom man går bara runt och små fryser och tyckar att det är sååå äckligt. men ja igår så blev det att komma i sängs ganska tidigt va ju ganska så trött. i morse när klockan ringde 06:00 så vaknade jag av att regnade smattrade emot fönstret. då har man ju bara lust att ligga kvar och aldrig gå upp. men det va bara och släpa sig upp och ut för att åka ner till stallet. där va det dressyr tävling så det va mer folk än vad det brukar va. det regnade inte lika mycket nu som när jag gick upp tyckte jag utom nu duggade det mer. men det va bara och rida ut mocka och fixa och sen åka hem. snackade lite med sara och izza oxå innan jag åkte hem.
 
men usch det känns som att jag håller på att bli förkyld. jag snorar och hostar. haha så ja om jag inte blir mer förkyld efter min uteritt i regnet så kommer jag inte att bli sjuk. sen när jag kom hem så blev det att åta och sen gav jag mig ut och sprang min runda i det mindre mysiga vädret. men usch jag har lite ont i min vad. men det känns inte så mycket när jag springer utom mer efter. ja jag vet inte vad det kan vara men det är bara och kämpa på. snart ska jag åka och träna sen blir det bara att ligga i soffan och ta det lugnt :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0