kryssning

ja nu är jag hemma från kryssningenoch tänkte därför sätta mig ner och skriva lite :). jag började fredagen med att åka till sats på odenplan och träna. det gick kalas bra men samtidigt lika jobbigt som vanligt. efter det så åkte jag till tyresö för att hämta lite frukt som jag hade glömt kvar. och efter som jag inte ska åka till jobbet fören på tisdag så bäst att jag åkte och hämtade frukten för annars så hade den säkert börjat och mögla.
 
efter min snabb visit till tyresö så blev det att åka hem och hämta lilla resväskan. bråkade ett tag med lilla resväskan för att få upp det där jävla förbaskade handtags helvetet. får upp handtaget tillslut. eller mycket om och men och efter lite blod svett och tårar. sen va det in i duschen göra sig i ordning äta nått lite snabbt och packa ner allt samtidigt. jag gjorde så att jags minkade mig och fixade håret innan så att jag hade det klart. för ja det tar ju lite tid för mig hahah att få mitt hår och smink att se någerlunda bra ut. haha för nej man vill ju inte se ut som ett träsktroll ;). 
 
sen kom madde och hämtade upp mig vid kvart i fyra och så började vi vår resa in emot stan och till kajen. incheckning och allt sånt gick jätte bra. vi fick stå och svettas och köa en stund innan vi fick gå på båten. vi hittade till vår hytt och började göra oss i ordning för middan. vi hade bokat bord på en resturang till 18 så det va bara tat gå dit. jag åt en oxfile med grönsaker som va super god. till det blev det vitt vin och sen blev det tat gå lös på efterätts buffe bordet. haha och ja gå lös är rätt svar gud vad vi åt. haha jag åt som att jag aldrig hade sett mat förut ;). sen drog vi till vår hytt igen och började göra oss i ordning för party. jag lyckades komma i min klänning som sitter allt annat än lös. haha med tillräckligt mycket olivolja så gick klänningen på ;). efter lite fix och trix så började vi vår party kväll och vilken kväll det blev :). vi började med att gå till ett stället på 7 våningen. haha där höll folk på att göra bort sig igenom att sjunga karaoke. riktigt rolig underhållning medans vi stod och drack vin och pratade med lite roliga människor. sen hittade vi magnus och kruger och hängde med dom. en träffade jag på min kompis robin som jag känner via cillan och elin så vi hängde oxå en del. 
 
men gud vad vi dansade, dansade och dansade lite mer. haha jag fick som vanligt ont i fötterna så fick gå och byta skor så att vi kunde dansa lite till. det fanns två dansgolv som vi gick emellan. haha sen drack jag en hel del drinkar oxå ;). men jag hade bara så himla kul hela tiden. haha det va ganska så interessant att kolla på alla andra människor som va där. det fanns ju en del som va mindre nyktra än andra om man säger som så ;). haha gick typ inte och la mig fören vid halv fem eller nått sånt. somnade direkt utan problem. hade ställt klockan så att vi skulle komma upp till frukosten. kände mig mer död än levande när jag vaknade och det va dax för frukost. men den buffen ville vi ju inte missa. så vi tvingade oss upp och gick till frukosten. haha jag åt som en häst. blev både yoghurt med massa russin, nötter och sånt på sen två mackor med pålägg och efter det så blev det pannkakor och sylt :). haha sen gick vi och la oss igen och sov i nån timma innan vi gick upp och gick till taxfree.
 
jag köpte lite vin en likör och så blossas nya glögg som i år har smak av ingefära. men ja jag har ju ingen lust att smaka idag.  sen drog vi tillbaka till hytten och sen vidare till magnus och krugers hytt där vi satt och snackade och garvade ett tag tills vi drog vidare upp för att ta nått att dricka (ja asså då vatten eller cola) där uppe träffade vi på robins och hans gäng så satt och snackade och garvade med dom ett tag. sen blev det att gå tillbaka till hytten igen packa ner alla saker och gå av båten.
 
men ja samman fattning av denna kryssning är att det va jätte roligt, mycket trevliga människor, trevligt sällskap, god mat, goda drinkar, mycket skratt och mycket dans. idag känner jag mig något sliten har lite ont i fötterna men det är det värt :). 
 
tog en promenix oxå när jag kom hem för kände att jag behövde lite frisk luft efter att ha vart instäng i en båt i ca 24 timmar. men nu blir det att bara ta det lugnt och kolla på tv
 
men ha det sååå bäst
 
min goda smoothie som jag drack innan träningen. den består av jordgubbar, banan, bladspenat och lite yoghurt
 
                   
 
dom här ljusen skulle jag vilja ha i min lägenhet
            
                 
 
dax för mat och vin 
             
                           
 
efterätt från buffen
                      
                       
 
haha litet glas eller stor cola
        
             
 
en party redo carlsson
             
                                                   
 
madde plattar håret. haha gissa vilken sida som är plattad och inte ;)??
           
             
 
haha denna stol tålde inte riktigt att två karlar satt i den och lutade sig bakåt ;)
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0