Mer död...

Känner mig just nu mer död än levande. Haha jag är helt slut. Är på väg hem från gymet och bloggar därför från mobilen. Det är så praktiskt :). Men jag började min dag på tok för tidigt kl ringde 05:30 helt galet för tidigt. Och jag skulle helt galet ut och springa på morgonen som vanligt. Men ha kl ringde tidigare än vanligt för jag skulle på mässa idag.

Men ja springningen gick bra har dock fortfarande ont i min jävla vad. Fan hur kan man ha ont i en vad. Och det är ju bara det ena benet och inte det andra ( som tur är kanske man ska säga). Men jag tänker att om det beror på att jag har vart dålig på att stretcha så borde jag ha ont i båda benen och inte bara i ett. Men aja jag får hoppas att det går över snart. Annars får jag börja och ta det lugnt men det har jag ju ingen lust med ;).

Men efter min morgon tur så va det hem duscha och äta frukost. Sen kom Pia och hämtade mig och vi åkte till Nacka. Inköpen gick bara bra. Mycket snygga bågar och än del fula oxå och en del eeee okej och vem skulle kunna passa i den här bågen. Men i köpen gick bra och det va bara och blippa på och Nehe den bågen hade jag tydligen redan tagit. Sen fanns det gott om mycket gott fika och lunchen va oxå super god =). Jag åt nån kyckling med mango gryta till det fanns det ris och super god och säkert super kaloririk jordnötssås.

Efter mässan så blev det att dra till gymmet och köra ett NTC pass. Det va sjukt jobbigt och sjukt svettigt. Haha som när man ligger i planka och svetten bara droppar från pannan och ner på golvet. Men jag kämpade mig igenom passet.

Igår va det oxå träning som stod på schemat. Blev att köra ett dubbelpass först SatsPowerStep och sen efter det Grit. Men det kändes som att jag hängde med lite mer på stepen men det blev fortfarande helt fel ibland när jag började med fel fot på brädan. Haha det är jobbigt både i kroppen och i huvudet för att jag måste tänka så mycket. Efter det passet va det dax för nästa. Och det va en annan tjej som skulle bli instruktör och då skulle hon filma denna klass och skicka in för att bli godkänd vi hade henne en annan gång oxå och hon är oxå jätte bra :). Haha man fan hade man vetat det så hade man kanske låtit sminket vara klar :) eller så kanske det va lika bra att man tog bort det för annars så hade det smetat ut sig mer under ögonen än på ögonfransarna ;) så att man hade sett ut som en panda eller tvättbjörn.

Men snart är jag hemma och då ska jag sova för jag är så sjukt trött.

Men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0