trött

usch känns som att ja inte är annat än trött. jag va helt slut när jag kom hem och i säng vid 2 tiden igår. somnade typ i fallet på väg ner till kudden. vaknade vid 7 tiden av klockan som ringde jag hade i min hemresa tänkt att jag skulle försöka och komma ut och springa/gå i morgon bitti innan jobbat. hahahaha jag stängde av klockan och somnade glatt om igen. som tur va så ställde jag om klockan innan jag somnade om igen. vaknade sen vid åtta och gick då upp. blev ingen springning lika bra det efter som jag måste ta det lugnt ett tag pga min jävla vad. usch ja som sakt va efter många timmars googlande så har jag just nu allt från stel muskel,överanstränging till benhinneinflammation. så jag hoppas att lite vila kan få bukt på min vad. men det är ju sååå tråkigt jag vill ut och spinga jag blir galen av att inte få komma ut. få svettas och flåsa och känna att det är så jobbigt härligt. 
 
men ja trött va det ja. jag kan bero på att jag har haft lite svårt att sova dom senaste dagarna. ja utom igår då. men jag brukar typ aldrig ha det. men så fort jag lägger mig ner på sidan så kan jag inte andas. snoret forsar till näsan och stippar igen hela näsan som en mur så det är typ omöjligt att sova på sidan. och jag gör det alltid. anntingen så får jag sova på sidan och andas med munnen... känns konstigt. kan inte sova. vrider vänder. lägger mig på rygg. snoret släpper och jag kan andas igen med näsan som att nån bara har rivit muren. men nej jag kan inte sova på rygg. jag ligger som i en lik kista. och ja så håller jag på tills jag lyckas somna. men sover lite sådär vaknar och ska försöka och somna om igen och ja har helt enkelt inte sovit gott. 
 
så ja jag hoppas att jag kan få sova lite i natt. annars så har jag jobbat idag och det gick så bra så. i morgon blir det stall och träning :) för träna kan jag i alla fall gör (än så länge) för då står jag mest still och då känns det inte i vaden.
 
haha sen så va jag inne på ica idag och dom håller på och möblerar om så att man knappt hittar längre. men dom har fortfarande vissa av dom gamla skyltarna kvar. så just nu har vi ölskola bland blöjorna ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0