Fredag i London

ja jag tänkte att jag skulle ta och skiva om fredagen i London. det började med att vi vaknade och åt frukost som ingick i hotellet. den va faxist jätte god. det va både rostade mackor och kaffemed mjölk :). sen blev det att gå tillbaka till rummet och göra sig i ordning för en lång vända på stan och se vad london har att erbjuda i till shopping utbud. vi började med att hoppa på en buss till harrolds. det va som att komma in i ett jätte stort paradis. det va helt sjukt. det va ett jätte stort varuhus med bara märkesvaror. det va kläder, parfym, skor, väskor, smink ja allt. det va helt galet. det fanns ett pet kingdom. där va det fullt med lyxiga himmelssängar till sin hund och hund halsband med glitter och glamor. sen fanns det ett disney tema på en våning som va helt sagolik. haha vom kom ut ur hissen och bara wow. det fanns träd som va såå snygga att jag bara ville ta med dom hem och ha i min lägenhet.
 
efter att ha gått igenom hela harrolds så åkte vi vidare till oxford street. det är londond stora shopping gata. det fanns sjukt mycket affärer. vi gick in på primarket. där va det mindre märkeskläder och mer billiga kläder ;). haha vi gick lös alla tre. jag shoppade två linnen en tröja två par skor och en handväska :) vi va där inne i säkert flera timmar. när vi höll på att dö av en svettattack och av allt folka och hade hsoppat klart så va det mat som stod på schemat. jag åt en kyckling sallad som va super god :). efter att ha fyllt på batterierna kunde vi gå runt ett tag till och shoppa och kolla i olika affärer. kommer inte ihåg vilka vi va inne i det va så många. men det blev en del. sen åkte vi tillbaka till hotellet för vi skulle hinna med både att göra oss i ordning äta och sen dra in till stan. blev att äta på en annan resturang där vi åt grillad kyckling med sallad och till det blev det att dricka öl :). sen drog vi hem till hotellet igen drack lite vin och sen tog vi bussen in till soho. det är som stockholms stureplan. det är där alla krogar ligger och det är där man ska gå om man ska gå ut. och det är klart att vi måste åka dit då ;). vi gick runt lite och gick sen in till ett ställe som hette gem tror jag om jag inte mins helt fel. det va super kul och vi hade jätte roligt =) vi va bara goa och glada som dansade hysterisk så fort swedish house mafia spelades :). 
 
men efter mycket dans hoppa och studs så va det dax att åka hem. vi gick runt lite i soho innan vi hittade en buss som vi kunde åka hem med. haha va väl hemma vid 5 tiden och somnade utan problem. eller först så pratade vi lite och sen somnade vi. klockan va ställd så att vi inte skulle missa frukosten ;)
 
redo för shopping
 
                       
 
på bussen på g in för att shoppa
 
 
 

                     
 
Disney avdelningen inne på harrolds
          
                                       
                   
 
träden som jag ville ta med hem
                
                   
 
pet kingdom inne på harrolds
              
                   
 
hampus vill ha. men sen kom jag på att han sover ju i mammas och pappas säng på pappas sida så det lär väl bli så att hampus tar över sängen och pappa får ta den här ;)
             
                     
en lampa som skulle passa sjukt bra i min lägenhet 
             
                 
 
mat
             
                   
 
haha madde hittade lite olika mössor
                  
                     
 
haha en riktig viking
             
                   
 
party skor
             
                   
 
haha lite konstig ordning här nu men jag tror att det här är innan vi åkte in för att shoppa
             
                         
 
haha såg denna bild och tänkte direkt på mig själv. det är dax för tävling jag är super konsentrerad och har full fokus på tävlingen och hästen är mest interesserad av att äta gräs
           
                             
 
tillbaka på hotellrummet för att göra sig i ordning för att gå ut och äta middag 
         
                 
 
öl
            
                   
 
lisa
         
             
 
carlsson
         
                 
 
redo för utgång
             
                 
 
på bussen på g in till soho
             
                       
 
Londons svampen
          
 
hahahahaa OMG två väldigt party glada tjejer =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0