Grit

I morse va jag ute och sprang en runda på 8km innan jobbet. Det va grymt skönt. Jag tänkte att jag skulle ha sprungit i måndags men när klockan ringde så va jag bara sååå sjukt trött. Så blev att sova lite till. Men igår och idag va jag uppe och sprang innan jobbet :) sen blev det att åka och kriga. Den här veckan ska vi åka på kurs i omgångar så idag va m-l och Bertil på kurs. Så vi va bara tre på jobbet Men det fungerade jätte bra. Nästan så att det är skönt när vi inte är så många. I morgon ska jag och Jennie gå på kurs. Så det ska bli kul:)

Men idag efter jobbet så tog jag mej till gymmet och körde ett Grit pass. Hahahaha Gud det va så sjukt jobbigt att jag nästan trodde att jag skulle få upp både den goda ölen och den utsökt otroligt goda våfflan med Nutella som vi åt när vi va i London ;). Men det va bara och kriga på like a boss. Och det gjorde vi alla i gruppen. Det är lite kul för det är inte bara tjejer som går på det här passet utom det kommer bara mer och mer killar. Så det är kul att det är lite mer blandat haha och inte bara panter tanter som går ;) eller det är typ inte tanter alls som går utom dom flesta är i min ålder.

Men på fredag så ska jag på AW med jobbet så det ska bli super kul. Haha eller först när dom sa att dom skulle gå på AW och frågade om jag ville följa med så fattade jag absolut ingenting. Sen när jag fick det förklarar för med att det är en förkortning på after work ( ut och äta och ta en öl eller två) så kände jag mej som nånstans mellan 100 och döden ;)

Men nu ska jag ta och gå och lägga mej snart så att jag orkar upp i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0