Hemma

Har nästan precis kommit hem från ett härligt och jobbigt Grit pass på sats medis :). Den vanliga instruktören är i London och shoppar så vi hade en vikarie som va precis lika galen och härlig som den vanliga tjejen är. Hon peppade och såg till att man tog i lika mycket som man brukade göra. Och ja det va lika jobbigt som det brukade bara oxå. 30 min hög intensiv intervall träning på hög nivå :).

På morgonen så va jag ute och sprang som vanligt och det kändes bra. Det va lite kallt så jag fick klä på mig lite mer. Men annars så rullar det på som vanligt. Jag jobbar springer och tränar :) men jag tycker om det. Till helgen blir det i alla fall rolig heter som står på schemat. Då blir det åka av med bästa brudarna ;)

Ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0