ojojoj

ja det va ju sjukt länge sen som jag skrev nått men har haft så mycket och göra. och nu har jag inte eller tid att sitta ner och skria om allt så får göra det nån annan dag. har nämligen vart i London i fyra underbara dagar med lisa och madde =). det va helt fantastisk underbart härligt och roligt. vi har skrattat och haft kul tillsammans druckit öl, vin och ätit alldeles för mycket god mat. kortet har glödit och vi har shoppat så att vi va rädda för övervikt på planet hem ;)
men som sakt va har inte tid att sitta ner och skriva om allt nu har såklart en massa bilder oxå som jag måste lägga upp. men jag ska ta och kolla på torka aldrig tårar utan handskar. sen blir det solsidan. för jag missade dessa avsnitt när jag va borta och i måndags så va jag i stallet. 
 
men håll till tåls jag har inte glömt bort bloggen har bara inte haft tid. haha och har inte tid nu eller. men på fredag så ska jag ta och sätta mej ner och skriva om allt och lägga upp en massa bilder :)
 
ha det sååå bäst
 
lägger upp ett kort från london =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0