söndag

ja idag har vi söndag och hela helgen har redan gått. gud det går så jäkla fort. i morse tog jag en behövlig sovmorron gick inte upp fören tyd vdid 9 tiden. då blev det långfrukost i lugn och ro. sen blev det att ge sig ut jogging spåret. jag utmanade ödet idag oxå och tog min runda i skogen. det är ju såå mycket roligare och springa i skogen. haha det är värt att det ibland känns som att man springer igenom hästarnas hage. 
 
efter min runda blev det att duscha och sen bege sig till biltema för att jag skulle köpa nya torkarblad. åker dit och tänker hur svårt kan det va. det va så svårt att det inte blev några torkarblad. det fanns för många. och ja jag viste vilken storlek jag skulla ha eller längd kankse man säger. men jag hade fått order av min pappa att köpa dom i silicon för dom va tydligen lite bättre än dom andra. tack då kankse det slipper och bli rutigt och randigt på rutan så fort det börjar och regna. men fan det stod ju inte om det va silicon eller inte. så nej det blev inga. det blev en ny spade i metal i stället så att nu jävlar är jag redo inför vintern och 3 meter snö.
 
ja men sen blev det att kriga på ica maxi med alla andra galningar. sen blev det att åka hem ta det lugnt ett litet tag för att sen åka in till sats på odenplan och köra bodypump. det gick så bra så. kändes bra trots att jag fortfarande har träningsvärk från typ hades.. när ska det sluta. haha lagom till onsdag när det är ett nytt grit pass som väntar.
 
men nu så har jag ätit middag kollat på solsidan och gjort lunch till nästa vecka. ska nog ta och kolla på hamilton filmen som jag har tänkt att jag ska se i typ veckor. men jag har än så länge bara börjat eller såg typ 15 min sen va jag så trött så att jag gick om la mej. men än så länge så känner jag mig ganska så pigg :)
 
ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0