tandläkaren

ja idag så började jag min dag med att åka till tandläkaren och laga ett hål som jag hade bokat en tid till kl:07:50. en mysig tid till en mysig sak att göra..not. men men det va bara och åka dit och hoppa upp i stolen. han började med att fråga om jag ville ha bedövning eller inte. jag svarade med att fråga om det kommer göra ont eller inte. har aldrig lagat ett hål tididgare utan bedövning för när man va liten så ingick det utan att man fick frågan. men det skulle tydligen inte göra så ont utom mest bara ila så då tyckte jag att han kunde köra på utan bedövning. och om det gjorde ont så kunde vi sätta in det sen. men det gick så bra så. ja det ilade till ibland jag röck till en gång mest för att jag inte va beredd. då fick jag frågan igen om jag ville ha bedövning men det va inte så mycket kvar så då kunde jag lika gärna härda ut. kändes bara ondödigt och ta bedövning då för det gör ju typ mer ont än det som känns nu. 
 
och jag skulle ju till jobbet efte så jag ville helst inte ta bedövning för det brukar ibland se lite konstigt ut. så det va bara och kämpa på. efter det så åkte jag till jobbet och krigade. jobbade till 19 med sofia det är alltid mindre trevligt och jobba till 19. men alltid lika trevligt att göra det med sofia. efter jobbet så kände jag mig ganska så pigg och jag va aldrig ute och sprang på morgonen så tog mig ut på en jogging runda när jag kom hem. kändes faxist riktigt bra att komma ut på en tur. men nu känner jag mig ganska så trött så blir att ta det lugnt i soffan.
 
sen va vi ju ute i lördags och svängde på våra lurviga. det började med att jag jobbade och sen åkte jag ner till ösmo för att föra med brudarna + marcus och hans kompisar :) alltid lika trevligt. jag som kom direkt från jobbet började med att göra mig i ordning innan jag öppnade nån öl. haha jag kankse börja med att sminka mej ;). sen åkte vi in med bussen in till stan och gick på sterio. det va som vanligt väldigt roligt vi dansade och pratade. sen efter några timmar på dansgolvet och häng i baren så drog vi hem. haha eller först lite nyttig nattmat från Mc Donalds ;) sen åkte vi bussen hem till mig där izzas pappa kom och hämtade dom så att dom kunde åka hem.
 
det blev lite bilder såklart som kommer här :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0