trötttt

jag är så galet sjukt trött. haha kommer nog att somna på soffan i kväll till nån dålig film och med ett glas rosé vin ståendes på vardagsrumsbordet ;). men ja jag började min lediga lördag med att klockan ringde 06:00. första känslan nej jag vill absolut inte gå upp. andra knäslan är att om jag inte går upp nu så kommer jag missa min buss. så det va bara och släpa sig upp och ge sig ut i regnet. eller det duggade kankse mer. men aja jag åkte och inser att när jag kommer till vh gå går det inga tåg ner till ösmo utom det är ersättnings buss som gäller. jippi. sen från stationen så får man som vanligt gå ner till stallet. där nere måtte jag på lisa och lite mer folk. det är kul och åka till stallet på en lördag för det är mer folk då än vad det är när jag kommer till mitt i natten passen.
 
men jag red ut och efter så mockade jag och fixade. sen blev det att gå till stationen igen och åka hem till haninge igen. sen blev det att äta lite och sen gav jag mej ut för att springa en runda. jag fick för mej att jag ville springa i skogen efter som det är så mycket roligare att springa där och efter som det är ljus och inte natt svart som det brukar vara när jag ska ut och springa. men det va lerigt och geggigt. så ja man fick tänka på vart man satta fötterna och hålla koll på benen och behålla som starka så att man inte ramlade eller trampade snett. haha eller att dom blir som spagetti för då kan man ramla hur lätte som hälst. men jag har kollat på bilder och video från tjurruset och ja om man gämför med det loppet så är min runda värsta sahara öken :). fy fan va lerigt dom hade det asså. nej jag skulle nog inte tyckte att det varken va en utmaning eller kul.
 
sen efter det så blev det att gå hem duscha och sen gå ner till ica. köpte lite mat som jag nu hålle på och lagar till en ungspannkaka =). sen kl 16:00 va det dax för bodypump på sats haninge. skönt när det är nära och man slipper åka omkring för att träna. men det gick bara bra. men jag hade och har fortfarande en sjuk träninsvärk i ryggen och i benen. fy fan haha den kommer ju inte precis bli bättre eller ;). men det gick bara bra.
 
men nu ska jag ta och äta lite innan jag bara ska ta det lugnt och kolla på tv =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0