Grit

Har precis kommit hem från ett sjukt jobbigt men extremt roligt träningspass. Det heter Grit nånting. Ja jag ska ta reda på exakt vad det heter men inte just nu ;). Känner mej mycket bättre från förkylningen därför som jag åkte och tränade. Är bara lite snorig och har lite hosta men det är ju sånt som jag kommer och ha till nästa förkylning kommer. Men jag blir så arg på mig själv när jag tränar eller kanske mer efter för innan så tänker jag att ju jävlar ska jag minsann klara av alla övningar och jag ska verkligen inte ge upp. Hahaha man när jag hållet på så är det sååå jävla jobbigt så jag känner bara hur jag inte orkar. Armarna bara skakar och jag känner när jag gör en armhävning att jag kommer inte ner och jag kommet fan inte upp. Svetten sprutar, jag andas som en stor rökande astmatiker och känner bara att nu orkar jag inte mer. Men det är bara i en halvtimme så det är bara och kämpa på.

Sen när det är klart så tänker jag bara att nästa gång så jävlar ska jag klara mer. Och det är det som man blir bättre och starke på :). Som instruktören sa vi kommer och misslyckas och när vi har misslyckas då har vi lyckas. Haha och ja jag misslyckas ( lyckas ) varje gång :)

Men ja i morgon blir det springning på morgonen och sen träning på kvällen. Nu ska jag kolla på tv och sen sova.


Måste även säga att jag bara älskar synsams nya skyltning den är bara såå fin =). Men ha det så bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0