men usch

jag säger bara usch vilket fruktansvärt äckligt väder det är idag. eller det är ju typ samma väder som vi hade igår...regn. och det suger. jag vill ju kunna ge mej ut och springa men jag vill inte psringa i ösregn. men då är det väldigt sklönt att jag fixade mej ett gymkort för åka och träna kan jag göra utan att bli blöt :)
 
så ja idag blir det att dra till gymmet har bokat in mej på ett bodypump pass idag kl10:30. sen blir det att gå til bolaget och sen vidare till ica och sen hem och göra med i ordning för att dra ner till ösmo. vi ska ha tjej kväll med kräftskiva. med god mat och god dricka till. sen blir det att dra vidare in till stan :). kommer och bli assa kul.
 
men först ska jag städa lite här hemma och fundera lite över vafan man ska ha på sig. sen ska jag dra in till gymmet :)
 
men ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0