På g hem

Är just nu på g hem från sats på medborgarplatsen. Har kört ett jobbigt, hårt och härligt bodypump pass. Nu har jag ju kört det några gånger så idag kunde jag ta i mer och lägga på lite mer vikt på vissa delar. Haha men inte på alla och alla källar jobb är fortfarande lika jobbiga. Men jag vet ju att det går över och det finns ett slut. Men det märks i kroppen att jag körde ett Grit pass igår. Och idag körde instruktören som är samma som på Grit passen lite snabbare mellan byterna oxå så det va kul. Mindre vila mer träning :).

Men ja nu är jag i alla fall på g hem ska bra ta det lugnt och äta nått sen blir det att sova. I morse när jag va ute och sprang så va det ganska så kallt det va till och med lite frost i gräset. Men man blir varm av att springa som tur är.

I morgon blir det oxå att springa innan jobbet. Och sen blir det att kriga till kl:19:00 usch mindre kul.

Men ha det såå bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0