söndag

ja nu har jag vart ledig i tre dar och dom har bara flygit förbi. i dag blev det i alla fall att ta sovmorron. haha och nej det blev inte att titta på avatar igår, hah ajag började inte ens. nej jag kollade på en film i stället. sen blev det att sova. men i morse efter min sovmorron blev det att ge mej ut och springa efter frukosten. det kändes bra. sprang även i skogen idag. det är ju så mycket roligare än att springa på asfalt. men det va lerigt. haha på vissa ställen kändes det som att jag sprang i ridskolehästarnas hage. sen blev det hem duscha och gå ner till ica och köpa lunch till nästa vecka.
 
men nu har jag ätit lite lunch och ska snart dra till odenplan och träna lite bodypump. sen blir det hem och ta det lugnt. på vägen in blir det att lyssna på min ljudbok som är grymt jävla bra. det är uppföljaren på kråkflickan som heter hungerelden :). den är verkligen galet bra så japp jag rekomenderar alla att läsa den.
 
men nu ska jag nog ta och sätta lite fart men ha det såå bäst
 
i kväll blir det att kolla på beck som går på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0