massssa saker på s

idag har det vart mycket bra och roliga saker på S: Stallet, Springa, Skog, Sats, Sol. 
 
jag började min dag med att åka ner till stallet. red ut i det härliga soliga vår vädret. det är såå mycket härligare att åka ner till stallet nu och rida ut när det är bra väder. och när det inte haglar, snöar, regnar, blåser is vindar eller nått annat otrevligt. nej det va härligt och jag laddade på med bra energi (som dock tog slut lika snabbt som den kom in). sen åkte jag hem och åt lite och funderade på vart jag skulle springa nån stanns. när jag red ut så va det ingen snö kvar så började och fundera på hur det skulle se ut i skogen. 
 
så japp bäst att ta reda på det. så det va bara och snöra på spring skorna och springa till skogen. förra gången jag sprang i skogen så va det ju ganska så mycket snö, is och översvämningar. men nu va allt sånt nästan helt borta. det va lite lerigt på vissa ställen och lite vatten på nått och typ ett litet parti med snö och is. men annars så va det torrt och fint. så jävla härligt underbart att få springa i skogen igen. nu jäklar ska jag äntligen börja springa i skogen igen. ska bli så skönt att lämna asfaltens hårda och tråkiga underlag och byta ut den emot skogens mjuka och betydligt roligare underlag och omgivning. det va inte bara jag som njöt av skogen utom mötte både en och två människor som va ute och gick. 
 
sen gick jag hem duschade och skulle kolla lite på hoppningen som gick på tv. slog på tv:n satt i soffan. hmm är det inte lite kallt. jo det är det. lägger mig ner i soffan och slänger på mig en filt. somnade. suck jag skulle ju kolla på hoppningen inte sova mig igenom den. men som tur va så ställde jag alarmet på mobilen innan jag somnade. så att jag inte skulle missa träningen. jag kände mig såå trött och groggy när klockan ringde. jag hade missat halva hoppningen och nu va jag tvungen att försöka och tagga till.
 
gick ner till sats haninge och körde ett cross training pass med fedrik som håller i det passet. det va sjukt jobbigt. att det kan va så jobbigt att jobba så pass mycket med sin egen kroppsvikt som man gör. i morgon har jag ingen ridning utom ska köra ett NTC pass på sats. ååå det ska bli såå sjukt kul. det va så länge sen som jag körde ett sånt pass så ja det ska bli kul. sen är det ju med bästa jennifer oxå så det kan ju nästan inte bli bättre. men ja först ska jag jobba.
 
men nu blir det att ligga i soffan och ta det lugnt. så ha det såå bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0