söndag=Cross Training

ja idag har jag nog inte gjort så mycket om jag tänker efter. men dagen har gått fort och jag har mest bara kännt mig sådär otroligt fruktansvärt jätte trött. jag tog en sovmorrgon och gick inte upp för en vid 9 jag vaknade först vid 7 men tänkte att nej jag kan nog somna om. nu med facit i hand så skulle jag kanske ha gått upp då. för jag va betydligt mycket piggare igår när jag gick upp vid 7 än idag när jag gick upp vid 9. men ja jag gick upp åt en god gröt frukost i lugn och ro kollande på nyhetsmorgon och försökte och vakna. usch jag kände mig bara såå seg. det kan inte va nyttigt med sovmorron.
 
sen tog jag mig ut och sprang en runda på 7km asfalt. jag hade tur det snöade inte när jag va ute. tack för det gud. det va ganska varmt och skönt men lite blåsigt på visa ställen. men det va ändå skönt att komma ut och få röra lite på arslet och på fläsket ;). sen är det ju och skönt när det inte regnar utom att solen kunde visa upp sig lite. hade bara linne och en tröja över och det va precis lagom. det va lite små kallt i början men jag blev snabbt varm. sen blev det hem duscha och ta det lugnt. fixade lite här hemma och kollade sen lite på tv. gjorde misstaget och la mig och kollade på tv. somnade efter typ 5min. vaknade upp efter en stund och kände mig bara ännu tröttare (om det gick) försökte och tagga till. det va typ omöjligt. sen gick jag ner till sats för att köra ett cross training pass. haha ja   då blev jag naturligt vis piggare. det är omöjligt att gäska och flåsa samtidigt. men passet kändes bra. det va sådär härligt svettigt och jobbigt som det skulle vara. jag känner ju samtigt att jag orkar mer och det är kul. det är då det gäller och utmana sig mer och det försöker jag och göra.
 
sen blev det middag och nu blir det att inta soff läget :)
 
springa springa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0