Tisdag = cykling

ja idag har vi tisdag i alla fall i ca 2 timmar till. men ja jag började min morgon alldeles på tok för tidigt för att åka in till sats zenit för att köra ett cykelpass på 45min. men ja nu har vi ju nästan vår ute. så jag har slängt av vinterjackan. brrrr men den hänger en armlängs avstånd från vårjackan. så om det kommer en plötslig snöstorm så är jag redo. men ja det är vårjacka på + fleece tröjer på vantar på och sen är man redo för att springa till bussen för att få upp lite värme. men läs jag har inte mössa på mig ;).
 
men ja själva cykelpasset gick bra. det va svettigt och jobbigt. instruktören va på hugget och på tårna kul tycker jag. eller hon är alltid pigg och glad tycker jag. sen efter cykelpasset så gick jag ca 10 min på löpbandet i ett ganska lugnt och sansat tempo för att få ner flåset och svettattackerna. efter det blev det att köra lite mage i ca 15 min innan jag gick ner och duschade. 
 
sen åkte jag till jobbet och krigade till 19. men ja jag känner mig ganska så trött just nu. men jag känner mig inte så tröttare eller piggare på jobbet om jag sover tills jag ska upp och åka till bussen eller om jag är uppe vid 5 tiden för att åka och träna. det är som att man hinner vakna till innan man kommer till jobbet. 
 
men nu ska jag ta och packa träningsväskan till morgondagens mördar Grit pass =)
 
ha det så bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0