Trött

Nu känner jag mig ganska så trött. Efter att ha jobbat och sen vart och tränat på medis. Blev att köra ett bodypump pass :) härligt. Det kändes bra. Nästan oroväckande bra. Det va tungt och jobbigt men inte jag kommer snart och dö tungt. Utom med jobbigt och skönt tungt. Gjorde alla armhävningarna på tå. Bara det tycker jag känns helt galet sjukt. Jag är så nöjd med mig själv. Dock hinner jag nog inte göra så många som man ska hinna göra. Men dom jag göra är på tå. Och det är det som är huvudsaken :).

Men innan mitt pass så sprang jag 15 min på löpbandet. För att värma upp kroppen lite. Varm blev jag i alla fall.
Igår innan mitt Grit Strenght pass så sprang jag oxå 2km på löpbandet och herregud vad tråkigt det va. Jag trodde att jag skulle somna. Om jag inte hade flåsat och benen gått som trumpinnar. Så hade jag garanterat somnar och ja det hade säkert bara slutar i ett ännu fulare knä och en dyr tandläkare ;). Men jag höll mig på benen och va lagom uppvärmd och varm i kroppen till mitt sjukt jobbigt Grit pass på 30 min. Sjukt jobbiga 30 min med tunga vikter. Man kan klara av att göra allt under 30 min. Svaret på detta påstående är NEJ!!!. Man klarar inte av och göra allt under 30 min utan att döööö.

Men i morgon är det fredag. En härlig efterlängtade fredag :)
Ha det såå bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0