after work

i torsdags så hade vi först en föreläsning för en kvinna som heter susanne och hon va helt grymt bra. hon va så rolig och man fick så mycket bra insperation om hur man ska tänka och säga i olika sitvationer. nej det va en väldigt rolig start på dagen. det va hela tyresö centrums personal som va på plats och det är ju alltid kul när man känner igen folket :). efter det så va det jobb.
 
men efter jobbet så va det dax för after works på olearys. vi började med att ta ett glas rose och sen gick vi in och satte oss vid bordet. det va såklart fortfarande hela tyresö centrums personal som hade after work. maten va buffe och den va verkligen jätte gott. det fanns sallad, kyckling jätte goda köttbullar och ja massor. så jag jätte jätte mycket för jag va verkligen jätte hungrig. sen när byxorna höll på att sprängas så va det dax för efterätt. åååå det va ju helt himmelskt gott =). sen va det en kille som hetter erik linder som sjöng och spelade. han hade tydligen vart med i idol nått år. måste ha vart ett tag sen men han va jätte bra och rolig. haha sen blev der både en , två och tre glas med rosevin.
 
det va en mycket rolig och lyckad kväll. men oj vad trött jag va när jag kom hem. somnade direkt på en gång vid 23:30. sen ringde klockan igen 05:15. jag ville inte gå upp. jag va bara sååå trött. men jag ville ju samtididgt upp och träna. eller nej inte just då men jag hade ju ångrat mig så otroligt mycket om jag inte hade tvingat mig upp. men jag va sjukt trött hela vägen in till odenplan och kommer in på sats med gäspningar som avlöser varandra. kommer in i salen plockar fram mina vikter och sätter mig ner och håller på och somnar. jag är bara såååå trött så jag kände att jag kankse kan smyga ut och åka hem och gå och lägga mig igen. men nej.
 
passet gick bra med tanke på hur trött jag va i början. det va ju en chock start på dagen. gäspningarna byttes till flåsningar. men det kändes som att det va nån som hade smygit sig in i salen och fyllt på vikterna med extra sand för fy fan va tunga dom va idag. det va skönt när passet va över och jag fick bara ligga på golvet som en död val.
 
sen åkte jag till jobbet och krigade. det va jätte lugnt och tråkigt. så då kände man ju bara hur trött man va. haha jag tror att jag börjar och bli gammal. klarar inte ens av tre glas vin längre. haha inte så att jag kom hem överdrivet sent eller. låg ju ändå i sängen kl:23:30. men nej jag va bara sååå trött.
 
så ja idag bli det att sova tidigt så att jag orkar upp i morgon.
 
men ha det såå bäst

Kommentarer
Postat av: M-L

Ja, du börjar bli gammal! Men jag är ännu äldre. Tack och lov. Hihi♥

2013-09-01 @ 11:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0